...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av SvenB
andreas_lofgren skrev:
Bara på hedern.
Det slutade med att jag fick be en granne bogsera mig. Jag kom inte ens ut på gatan utan fastnade på tvären utanför min parkering.
Livet är hårt.
av Lövet
Det funkar inte med sommardäck när de stått ute ett tag och det är kallt. Det är -10 i Sthlm nu.

Mina däck var hårda som hockeypuckar och blev helt glashala. Det gick inte att ens komma igång med bilen. Tyvärr gick det bra att backa nerför vilket gjorde att jag fastnade på tvären när jag inte kunde komma igång igen.
av Gathor
1:Låta en idiot sitta brevid mig mitt under vintern.. som tyckte det var kul att dra i h-bromsen mitt i en 50/h Kurva :P Lyckades hålla bilen på vägen med lite slick på vallen :P

2: En jag känner hade blivit snodd på bensin.. de hade tagit med bensin locket.. Han hittade hemma ett lock som passade perfekt.. Men tyvär inte hade något lufthål..
Pang.. Blub blub.. Där va bensin tanken intryckt :P

3: Vägra parkera långt ifrån sjön.. Oplogat.. och jag var SÅ tvungen att köra hela vägen in.. för att komma 50-70m närmare.. vilket ledde till 1 timmes fix o tricks för att komma ut igen :P

MVh Gathor.
av BonVanScott
njae inte dummaste men snopet..

snurrade runt i Bryssel en gång i tiden mitt i natten nästan ingen trafik längre , kommer på att jag nog ska åka åt andra hållet. drar till med en 180 över dubbel spärrlinje men kommer inte riktigt runt för det står en bil parkerad på andra sidan som blockerar den sista millimetern av svängen!
Jag blir förbannad o tänker va f--n biljävel parkerat just här när det är så många p platser att välja på! då ser jag att det är en parkerad polisbil !! tja ... polisen kliver ut med blocket i handen skriver en bot lite svårt att argumentera emot den...
antar de satt o kollade in när jag gjorde min fina nästan 180 sväng över dubbla spårrlinjer och undrade om jag var dum på riktigt!!

hahah.... rätt snopet
Användarvisningsbild
av Ticken
Jag måste bara säga att den här tråden bjuder på så sjukt rolig läsning. Kom igen nu, dela med er av erfarenheterna!

/Ticken
av llesrof
Näe, de dummaste sakerna behåller jag för mig själv. Fast för många år sedan körde jag på en gata i stan. På en tvärgata fick jag se syrran komma gåendes så jag svängde in där för att prata med henne. Det var bara det att gatan var enkelriktad och jag körde in från fel håll. Det var ingen större fara eftersom jag inte fick möte, så jag backade ut och körde in från rätt håll istället. Värre än så var det inte, Inte den gången i alla fall...
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
Visa din semesterbil(d)

@fjohan82 , Låter förträffligt […]

Och denna har man sänkt med 10k för at[…]

Köpråd V60 Recarge

Tack för svaren. Hur ligger det till med 3G-[…]

Huven indikerar öppen