Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Gurra82
Nu är min bil äntligen levererad :D och vilken bil, jag är verkligen helnöjd, saknar inte min gamla bil, och bränsleförbrukningen är efter elva mil 5,3 liter per 100 km. Kan inte bli bättre :D
Användarvisningsbild
av AndersP
Grattis Gurra till en bra bil :)
Verkligen låg förbrukning
Antar att du kör manuell
Användarvisningsbild
av Gurra82
AndersP skrev:Grattis Gurra till en bra bil :)
Verkligen låg förbrukning
Antar att du kör manuell
Japp kör manuellt
Användarvisningsbild
av SvenB
Gurra82 skrev:
Japp kör manuell
En spansk bil då.
Gurra82 skrev:Nu är min bil äntligen levererad :D och vilken bil, jag är verkligen helnöjd, saknar inte min gamla bil, och bränsleförbrukningen är efter elva mil 5,3 liter per 100 km. Kan inte bli bättre :D
Jodå :o . Vänta bara tills motorn är inkörd (ca: 200 mil) så sjunker förbrukningen lite till! :D :-)-)

Välkommen hit och hoppas vi får höra mer om ert förhållande :-)-) :-DD

M V H
---> Matz
av refbob
Hej

Jag fick min 2,4 d summum automat idag!
Vilken skön och fin bil. Går stadigt på vägen trots fullt vinterväglag. Kromade listerna mot Caspian blue gör sig riktigt bra! Kört 30 (mest landsväg) mil idag. Ligger på 0.70 enl. färddator. Men då har jag kört dieselvärmare och det har legat mellan minus15 - minus 25 grader. Burr...! Men värmaren är kanon.
Växellådan växlar mjukt och fint. Bättre på min bil än på den demobil jag körde.

Jag ser fram emot många mil i min fina bil!

Skoj att läsa, då får förhop[…]

Om du har intresse att fixa lite själv i fram[…]

1986 GLT kamdrivning

Kolla spännhjulet och spännanordningen n[…]

Hej. Är det denna du söker:https://www.s[…]