Volvo S/V40 relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Lövet
dontony skrev:ända stället som de va kinkigt hos va hos bilprovningen...att de bländar e jue som vilken annat xenonljus. eftersom de har en starkare ljuskälla så stör man sig på de. orginal eller inte.
Nej, originalxenon går igenom bilprovningen eftersom det har en korrekt ljusbild. Det har inte du.
av MG_80
jo de har du helt rätt i ler de ända jag har e en halv tung hund hehehe min farmor e en benget så de skulle inte sänkas nått då.

vet du om de finns nån s eller v 40 som har xenon org eller de e bara de nya s40n eller.

S/V40 Classic -04 har xenon original, har jag läst.
Användarvisningsbild
av SvenB
dontony skrev:all xenon bländar om man har dåligt halogen ljus. :evil:
Nej, all xenon bländar inte. Jag är fullt övertygad att de som du möter som bländar dig har liksom du piratxenon. Visst har man dåliga halogenljus så blir man lättare bländad. Jag tycker att diskussionen går ut på att "andra har det så då kan jag också ha det". Bara för att andra bryter mot lagen så SKA du nödvändigsvis göra det också.
av mange32
även vissa 03 or har xenon orginal meddock är det bara på halvljuet o vanlig halogen
och ska man göra det riktigt o få det lagligt går ju få det på fas2 så hamnar man på ca kostnad 5-6000 kr med beg framlampor panel givare bak ,mm jag håller på o köper på mig det för jag ska konvertera om min 02.a så det blir lagligt på halv o korrekt ljusbild :D

Lät batteriet ladda längre och hoppade i[…]

Polestar 5

Ser riktigt bra ut, sen är frågan om &q[…]

Du kan behöva nollställa dator minnet i […]

Kamremmen är "inget problem" (ä[…]