- lör 12 dec 2009, 19:39
att han satte en tvåa va ju för han gick framför i slutet innan han tog avgas värdena o sa den blända men de va innan han viste de va xenon på den.
men hade han inte gjort de så hade den gått igenom med de sa har jag fattat de o jag vet de som kör med nyare bilar som har kommit igenom med pirat xenon men e kanske lättare om man har en ny bil typ där de finns både och kanske jag vet ej.
KKR skrev:Andreas33 skrev:HejDet här blir konstigare ju längre debatten pågår. När du skrev ditt första inlägg i den här tråden så får man intrycket att besiktningen godkänt belysningen. Men nu framgår det att du fick 2:a på dina xenonlampor. Du har under debattens gång givit intrycket att det skulle gå att få igenom "piratxenon". Nu visar det sig att det inte går. Besiktningsmannen gjorde sitt jobb i alla fall och underkände bilen.
va inne på bedsiktningen igår o har satt in xenon h7 i mitt halvljus o de ända gubben sa va att de blända om man stod framför men på deras mätare så va de ok men han sa inte nått för de va xenon så e kanske beroende på va de e för en besiktnings gubbe som man får men ska man typa om de så e de ju massa som man ska behöva ändra men de skiter man i för går ju bara o byta till org när man ska in med den på besiktning ju.
att han satte en tvåa va ju för han gick framför i slutet innan han tog avgas värdena o sa den blända men de va innan han viste de va xenon på den.
men hade han inte gjort de så hade den gått igenom med de sa har jag fattat de o jag vet de som kör med nyare bilar som har kommit igenom med pirat xenon men e kanske lättare om man har en ny bil typ där de finns både och kanske jag vet ej.