- mån 14 dec 2009, 19:35
Fred skrev:Så resonerar jag också Greeeken, men ofta kan man få mycket tips och trix från andra som är mer kunniga vilket gör att man hittar saker som själv inte snubblat över. Det är ju precis det som forum är till för! :DEn liten dum fråga ! DE två stora volvoforumen , ok, denna är en , vilken är den andra??? Jag behöver ju all hjälp att laga min bil och kommer aldrig på fråga att lämna in den , det klarar inte min ekonomi. Då måste det vara bättre för volvo att det finns ställen som detta som folk kan rådfråga (volvo kanske slipper lite dålig publicitet när fel tydligen kan uppkomma p.g.a löjliga orsaker). Jobbar själv med cnc maskiner som också har en massa felkoder , MEN där kan man med större säkerhet få fram att det är ett specifikt fel , inte att det kan vara ett av 5 fel. :D
Jag tror att de två stora volvoforumen är ett par rejälar naglar i ögat på Volvo redan som det är nu, diskussioner om VADIS eller inte. Jag är övertygad om att de stör sig på att medlemmarna lär sig så mycket grejer som Volvo själva vill ta betalt för att utföra! :twisted: