Volvo S/V40 relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av storslalom
Andreas33 skrev:men vad e de för larm du har i din skicka de så kanske jag kan hjälpa dig
mvh andreas
Vart tusan kan man se vilket larm man har i bilen då?
Kanske en vanlig Drulle försäkring kan täcka in detta? Måste ta å kolla upp det!
/ Storslalom
av Andreas33
storslalom skrev:
Andreas33 skrev:men vad e de för larm du har i din skicka de så kanske jag kan hjälpa dig
mvh andreas
Vart tusan kan man se vilket larm man har i bilen då?
Kanske en vanlig Drulle försäkring kan täcka in detta? Måste ta å kolla upp det!
/ Storslalom

du har under ljusknappen o där så har du larmboxen om du tar av skyddet under ratten sitter med 5 skruv tror jag de va o sen e de kilar som sitter i sidorna. Annars kolla om du har en sån glaskross dosa i föbstret för den borde ju sitta i sidan på framrutan om de e cargard eller vad har du inte en larmnyckel till eller?

för de e inte bara till ditt fjärstyrda clåset så du inte har nått larm i den för den lampan som blinkar på passagerare sidan i högtalare gallret så e de inte för nått larm ler.

o är de bara clås fjären så måste volvo koda den för de går inte o göra själv o de kostar en massa jag fråga om till min o de skulle kosta en 1500 för en nyckel o koda min box till fjären men sen vet jag ju inte om där kom till mer så de blir dyrare eller vad

Lät batteriet ladda längre och hoppade i[…]

Polestar 5

Ser riktigt bra ut, sen är frågan om &q[…]

Du kan behöva nollställa dator minnet i […]

Kamremmen är "inget problem" (ä[…]