Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Jag bytte det för att kylarvätskan försvann och det blev massa imma på rutan

tog isär och såg en massa gegga på elemetet i överkant..bytte till nytt o så upphörde imman o allt..

Köp på skruvat.se det är rätt enkelt o byta .. Men jobbit för kroppen om man inte e ung o vig..

Just nu har ja problem me dålig värme o ev luftflödet..Ska se i helgen om detta orsakas av att filtret geggat igen.
av HGT
Vykan skrev:Jag bytte det för att kylarvätskan försvann och det blev massa imma på rutan

tog isär och såg en massa gegga på elemetet i överkant..bytte till nytt o så upphörde imman o allt..

Köp på skruvat.se det är rätt enkelt o byta .. Men jobbit för kroppen om man inte e ung o vig..

Just nu har ja problem me dålig värme o ev luftflödet..Ska se i helgen om detta orsakas av att filtret geggat igen.

Okej, kanske lika bra att byta hela då, vart hittar man värmepaketet på hemsidan? under vilken kategori?

Mvh
av HGT
Någon som har tips på hur man lyckas få bort torxen som sitter vid rören? har pillat idag och jag är antagligen lite för stor, någon som har en smart lösning?

Och sedan undrar jag hur jag tömmer intercoolern, hade en tanke att tömma den och sedan spola rent med lite vatten för att få ut eventuell skit, tips/råd?

Mvh
av HGT
Bytte som sagt värmepaketet, allt var frid och fröjd tills jag märkte att det var en stor glykol pöl på golvet, drog bort tygmattan och märkte att skumgummit som sitter mellan golvet och tygmattan var helt blått av all glykol. Att man aldrig kan få vara nöjd :???:

Ja nä jag kanske tänker fel.. Å a[…]

OM RYSSEN KOMMER

Ja det har ju aldrig tidigare hänt att Trump […]

Byta AUX In i Volvo S60 2009

Tjenare. Har nyss köpt en S60 -09 2.4. Har […]

Generator Pv 444

Jag fick höra av en elektriker att man inte s[…]