Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Lär väl vara rejäla bultar som håller såna grejer... De har ju en tendens att sitta som BERGET när de fått vara ifred.
Kanske skulle rejsa iväg och köpa nån sjuhelvetes rostlösare?
Lycka till i alla fall! Vore ju grymt om du kom tillbaka efter ett sånt ärkeras så fort :D
Ja där är det ju lagom osnällt när man ska ha den grejorna sen om det suttit sen bilen va ny så är det sjuttio resor jävligare.

Den rent ut av :-/O/ :-/O/ :-/O/ rostlösare :)
nu händer et grejer har fått ner allt nu å fått ut skivan ha ah fy faan asså har ingen bild men kan säga att den var så jävla paj att det var ett undre att inte hela den gick i bitar :twisted:. I morgon ska allt i igen å då får vi se fall den startar^^ :D :D
DEN LEVER!!!!!!!!!!!!! Efter mycket slit å moddningar så sitter det en T4 låda som gått 10K i min bil nu med en ny koppling. Allt gick på 12K med låda å koppling å eget arbete ute i 7- 8).Tog endast 14 försök innan bilen hosta igång å nu går den fint är en helt annan känsla med T4 låda :-DD. Kan tyvärr inte gå några bilder för på bytet eftersom att batteriet var slut på kameran just då :(.Dock så kan jag ge några bilder på lite nya grejer som e fixat i bilen.
Fick iden från jojjevg bil. Nu har jag också fixat tryckmätaren så den sitter i stolpen.
Passade på att laga en lackskada med som tillslut blev stort som en 5a lackat skiten sj med blev ganska nöjd.

Bilder!
Började att det såg ut så här å så klart ska man pilla på skiten :shock:
Bild
Slutade med att det såg ut så här *___*
Bild
Dock efter mycket svordomar å våld så blev det ganska bra [man ser INGEN skillnad om man står mer en 1 meter ifrån]
Bild
Sen så hade vi kul i bilen med med lack^^
Bild
Bild
Bild
Bild
Sen så har mätaren fått sitt hem i stolpen ^^
Bild

Så vad tycks nu då?
  • 1
  • 38
  • 39