- fre 04 dec 2009, 21:40
#349833
Kan bara hålla med Falk.
Design har gått framför funktion på massor av saker. tex
-Instrumenen som du säger Falk, snygga men inte så funktionella, rätt kass faktiskt på natten.
-Alla kanter och veck på karossen som gör att bilen har grymt högt luftmåtstånd vilket syns på förbrukningen.
-Knappstart och elhandboms.
-Svävande radiopanelen
-Skyddsplåtsimitationerna på XC som är extremt känsliga, faktiskt känsligare än vanliga plastkofångaren ??:-/
-Lastsäkringslisterna i golvet, hade varit kanon om de suttit på väggarna istället så man kunnat ha hel matta,
-Mixa ihop radio och klima i samma display så man aldrig kan byta en gammal och trött radio i framtiden
Men trots detta är jag riktigt grymt nöjd med bilen, en kanonbil.
Design har gått framför funktion på massor av saker. tex
-Instrumenen som du säger Falk, snygga men inte så funktionella, rätt kass faktiskt på natten.
-Alla kanter och veck på karossen som gör att bilen har grymt högt luftmåtstånd vilket syns på förbrukningen.
-Knappstart och elhandboms.
-Svävande radiopanelen
-Skyddsplåtsimitationerna på XC som är extremt känsliga, faktiskt känsligare än vanliga plastkofångaren ??:-/
-Lastsäkringslisterna i golvet, hade varit kanon om de suttit på väggarna istället så man kunnat ha hel matta,
-Mixa ihop radio och klima i samma display så man aldrig kan byta en gammal och trött radio i framtiden
Men trots detta är jag riktigt grymt nöjd med bilen, en kanonbil.
Friheten dog i Sverige 1967 när den fria farten försvann.
Alla vill dö unga, men helst så sent som möjligt.
Alla vill dö unga, men helst så sent som möjligt.