Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Fransberg
Hejsan, nu till mina problem,

Bil1:
s80in ska besas nu på onsdag 2009-12-09, Ett fel har uppstått, den varnar för att en lampa är trasig, men jag hittar inte lampan som är trasig?? kan man noll ställa själva varningen??

Bil2:
850, Jag har beställt ett nytt rattnav, för att jag ska sätta dit en sportratt! nu är det ju airbag på ratten som sitter där! hur gör jag smidigast för att undvika att få airbagen i fejset? vid en eventuell explosion, hur undviker man det? och är det någon som kan kladda ner lite snabbt hur man går till väga när man byter ratt på en 850 med airbag ?

TACK SÅ MYCKET FÖR SVAR :)))
Användarvisningsbild
av Sparkz
1: Fel avdelning för den bilen, men bortsett från det är det vanligast att man missar en lampa i bak, det ska vara två på varje sida där.

2: Sök, det har beskrivits innan.
av tktrafik
Vill bara tacka för länken till instruktion för rattbyte. Är ganska novis på detta men med hjälp av denna gick det som en dans- och detta utan knäckt näsben... :D
Användarvisningsbild
av js1
tktrafik skrev:Vill bara tacka för länken till instruktion för rattbyte. Är ganska novis på detta men med hjälp av denna gick det som en dans- och detta utan knäckt näsben... :D
Näsbenet knäcker du när du smackar i din nya ratt utan airbag! 8)

The Final Frame: Your $500,500.99 Gift https://tel[…]

Haha, ja uppenbarligen men frågan är ju[…]

Kör bara blockvärmare istället och […]

Doktorns 945 ltt -97

Då var det dags för en service igen. Mo[…]