Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Tjusigt tjusigt, men nätet är väl inte knöligt? Lite svårt att se ur den vinkeln.

Är det det kanske du kan lägga en stund på att platta till det sen också :) Buckliga nät ser så ovårdat ut... Som om bilen hade skägg :lol:
crumpets skrev:Tjusigt tjusigt, men nätet är väl inte knöligt? Lite svårt att se ur den vinkeln.

Är det det kanske du kan lägga en stund på att platta till det sen också :) Buckliga nät ser så ovårdat ut... Som om bilen hade skägg :lol:
Vassa kanter så in i hel... o nätet va ganska styft så d tog ett tag o format te att den va platt överallt :D men men, nu sitter den iaf :-)-)
Grammse skrev:Jag hade valt svart nät men smaken e ju som baken :wink:
Hade svart förut på sidorna men ja tyckte inte d vart så snyggt, denna döljer nästan allt bakom, dimljusen synns inte förrän man drar på dom :D
Jodå dom sitter åt samma håll :D Imorn så ska man på jobbintervjuv på en bilverkstad, hoppas på att man får jobbet så man slipper spara så länge på varenda grej man vill ha te bilen :D
Lycka till för fan, hoppas du får det för vad jag sett så är det inte allt för lätt att få något typ av jobb.
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 52
Fel centerhögtalare?

Då jag själv i veckan har häm[…]

B30a i en 740?

Det är möjligt att regga. Men.... D&arin[…]

En tanke jag har haft i huvudet ett tag. Med tan[…]