Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Martinmat
Får ta och göra det, verkar ta evigheter för det att torka ut själv, samt att jag antar att reflektorn inte mår så bra av fukt i längden... FÅr ta sambons hårtårk och gå ner i garaget ikväll! :-)-)
Användarvisningsbild
av Martinmat
Uppdatering: Gick att blåsa bort det mesta av fukten, men det är en liten pöl längst ner som jag måste försöka få bort annars lär väl fukten återkomma, har just tillverkat ett egenhändigt verktyg av sammansatta sugrör :mrgreen:

Ska ner senare ikväll och se om jag kan suga bort det lilla vatten som finns i nederkanten av dimljuset, undra hur det smakar ?:-/
Användarvisningsbild
av Martinmat
Uppdatering 2: Kan hälsa att sugrörsmodellen funkade fint, var en del vatten att få ur, smaken var väl sådär.... :roll:

Har sedan blåst på till värmesäkringen gick i hårtorken, antar att man för att få bort all fukt får upprepa proceduren en eller två gånger men det får bli till våren, nu är vattnet borta och det var viktigast för stunden.... :D
av Tartryffel
hakank skrev:Om det sitter dimljus där så måste dom funka när man besiktar..

/Håkan
Nej, det måste de inte. Däremot får de inte vara felinställda om de lyser.

Får du ngn form av selektgaranti el liknande[…]

Går man in på https://accessories.volv[…]

Volvo S70 -99 Ingen värme på förarsidan.

Har en Volvo S70 -99 B5244S och får ingen v&[…]

Dörrlås under vintern.

Hej har en v60 2019 t5 som rullat 9000 mil och int[…]