Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av 2komma4T
Nej jag tänker göra det nästa gång jag städar bilen men vill gärna ha lite feedback på hur det funkade för honom iaf, förresten ska väll du skita i avd jag gör å inte gör med min bil å den där plastslangen kan du köra upp i röven wissel :evil:
av Fred
Vad är det där för attityd, 2komma4T?! :shock:

Wissel, som förövrigt är otroligt kunnig och trevlig, ger dig ett litet tips om du inte har tillgång till el och dammsugare i närheten av bilen och så häver du ur dig något sådant...det är inte OK enligt mig!

Ser att du inte har gjort så många inlägg och om du inte lugnar ned dig så blir det nog inte så många fler innan du bli anmäld till admin!
av 2komma4T
jag uppfattar det som att han driver med mig å behandlar mig som att jag inte skulle klara av att hantera en dammsugare, även om jag inte är så haj på dessa grejer så uppskattar jag inte när folk driver med mig, där av min attityd.
av Fred
2komma4T skrev:jag uppfattar det som att han driver med mig å behandlar mig som att jag inte skulle klara av att hantera en dammsugare, även om jag inte är så haj på dessa grejer så uppskattar jag inte när folk driver med mig, där av min attityd.
Jag tror du uppfattade helt fel. Om du läser igen vad Wissel skrev så kan du nog läsa ut att det inte alls var menat att driva med dig. Även om det VAR menat att driva med dig så vinner du inga vänner här på forumet genom att använda dig av sådant språk som du gör.

Forumet är fullt av hjälpsamma människor och väldigt många läser alla aktiva trådar. Man hjälper till där man kan men om någon beter sig illa så tappar man intresset att komma med tips och råd...och det vill du väl inte?

Greeeken, visst kan man ha en dålig dag, men då hör det väl till god sed att be om ursäkt för sitt dåliga uppförande när man lugnat ned sig?

Mvh
/Fred
av Fred
greeeken skrev:Självklart gubben så har du rätt
Bra, då är vi gamla rävar eniga i alla fall! :D
av 2komma4T
Ok sorry wissel å tack för tipset, temperamentet kan va lite hett ibland å som sagt så missuppfattade jag dig. Hoppas det är ok å att man även i fortsättningen kommer få råd å tips från denna excellenta sida :wink:
Standby S09 sirenförstärkare

Trådskaparen hade en S9 med kabel. Jag utg&a[…]

Den stora annons-tråden

Nästan så man undrar om ägaren &au[…]

Visst vet du att värmepaket ofta drabbas av &[…]

Vad ska jag köpa och varför?

BMW 550 xD ... 4.4 sek 0-100 och kan toppa 300 km/[…]