NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av SvenB
poseidon skrev:
Eftersom det finns så många Flexfuel bilar så kan man ju vara ganska kritisk, sen så lär ju inte 2:a hands värdet vara sämre på dem bara för att etanolen skulle tas bort. De funkar ju å köra på bensin oxå. Hellre en 1.8F än en 1.8 tycker jag iaf. Då har man ju 2 alternativ.
Satt och läste "gamla" trådar. Blev förvånad över att det skrevs "att etanolen tas bort". Det har det väl aldrig varit tal om?
Användarvisningsbild
av poseidon
Antagligen har du inte läst hela tråden å hela inlägget, det var ju spekulationer om 2:a handsvärdet ifall etanolen skulle tas bort......

Jag jämförde ju 1.8F mot 1.8 utan F.
Användarvisningsbild
av SvenB
poseidon skrev:Antagligen har du inte läst hela tråden å hela inlägget, det var ju spekulationer om 2:a handsvärdet ifall etanolen skulle tas bort......

Jag jämförde ju 1.8F mot 1.8 utan F.
Jo jag läste hela tråden och inlägget. Det jag tyckte var konstigt var att du skrev att "etanolen skulle tas bort". Jag tror nu att du menade att subventionerna skulle tas bort. Det var ju tal om det ett tag. Ha en bra dag.
Registreringsskyltsbelysning var?

Nu har du fått många bra svar. Annars […]

AC problem V70 2016 D3

Då är det väl bara en felsökn[…]

Jag blev ganska irriterad på den där ch[…]

Volvo 740 fördelare

Det ör inte samma kabedragning. Det skiljer p[…]