Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Brainy
Åkte iväg för att köpa en kabelkanal och kom hem med ett airhockeyspel :mrgreen:

Ska ha lite partaj här hemma om några veckor och tänkte att det kunde vara roligt att ha ett sådant då. Fläkten väsnas en del så det krävs nog lite musik i bakgrunden också.

Hoppas det går lugnt till så det är i sådant skick att det går att sälja på blocket efteråt :roll:

/Anders
Heh, nästan lika fin impulshopping som mitt värsta köp i år; en portabel ac till sovrummet :-)

Hoppas det finns kvar efter festen :-)
Användarvisningsbild
av SvenB
Brainy skrev:Åkte iväg för att köpa en kabelkanal och kom hem med ett airhockeyspel :mrgreen:

Ska ha lite partaj här hemma om några veckor och tänkte att det kunde vara roligt att ha ett sådant då. Fläkten väsnas en del så det krävs nog lite musik i bakgrunden också.

Hoppas det går lugnt till så det är i sådant skick att det går att sälja på blocket efteråt :roll:

/Anders
Vad säger gamlingarna i huset om att du har partaj?
Jag har varit väldigt tydlig med att jag ska ha inflyttningsfest/födelsedagsfest samt sagt att dom väldigt gärna få komma förbi och ta en öl om dom vill det eller säga till att vi ska dämpa oss lite om dom tycker vi är för högljudda.

Jag hoppas att dom kan låta oss ha lite skoj åtminstonde framåt 23.30 för vidare utgång till krogen utan att gnälla. Det visar sig :)
Airhockey...Coolt !

Pratade med en granne för några dagar sedan som funderade på att köpa ett kombinerat biljardbord/Airhockey bord (man vänder tydligen på "skivan" för att utnyttja det ena eller det andra...

Du har ingen bild på ditt Airhockey bord Brainy ? Skulle vara skoj att se hur det ser ut.
DRL problem

Hej tack för svar. Hur menar du, att det &au[…]

Dom uppdaterar inte per automatik på dessa[…]

Hjulsidor Volvo 740 GL -91

Om du hittar dessa navkapslar från 240 s&ari[…]

Den "vanliga" facelift-grillen har kroma[…]