Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Nä, jag hoppas att det kommer in mer synpunkter om de olika varianterna, nu när en del av er haft grejjerna ett tag o börjat hitta för o nackdelar med en de ena, än de andra.

Jag vill ju ha inkopplingen så bra som möjligt, å de blir ju att sitta o leta fram info om vilka lösningar som finns.
När man har auxkontakten inkopplad till PA11 och samtidigt en laddare i iPoden/iPhonen så får man ett vinande varvtalskopplat missljud, särskilt när podden börjar vara nära fulladdad.
Med själva ipodkontakten inkopplad har jag personligen aldrig upplevt något missljud. Inte heller med auxkontakt utan laddare inkopplad samtidigt.
Varför skulle man vilja ha en laddare inkopplad samtidigt? iPodadaptrarna laddar ju iPoden...

Mitt vinande var inte varvtalsberoende, som jag skrev ovan, utan det genererades av PA11:an.
Fred skrev:Varför skulle man vilja ha en laddare inkopplad samtidigt? iPodadaptrarna laddar ju iPoden...

Mitt vinande var inte varvtalsberoende, som jag skrev ovan, utan det genererades av PA11:an.

Gammal tråd men svarar ifall någon undrar om denna kombo fortfarande.
Nu har jag testat dentta och jag har inget vinande. Kör PA11an i Direct Mode och har iPod adaptern samt 3,5mm ansluten till min iPhone. Inga missljud. 3,5mm proppen går till AUX in på PA11an, bara för att förtydliga.
Bakre länkarmsbussning

Bytte de främre bussningarna i bakvagnen till[…]

Dom flesta verkar glömma att vi i Sverige har[…]

Ja det är bara att slå till, 900:- &aum[…]

Elpriset

En sån liten snurra räcker knappt till […]