Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Gissningsvis att man blir distraherad och kan dra blicken från vägen i förundran eller nåt sånt.

I sverige finns en lag som gäller allt: är det roligt är det förbjudet.
Det finurliga med denna lag är att den förgrenar sig och anpassar sig efter situationen, så det finns alltid en paragraf till hands :roll:
crumpets skrev:I sverige finns en lag som gäller allt: är det roligt är det förbjudet.
Det där har jag tänkt på, är det inte så att vi tycker allt är just roligt/ snyggt etc enbart för att det är olagligt?

Ex: Lysande blinkers är inte så märkvärdigt i staterna just för att det är lagligt och vanligt, lika med filmade sidorutor fram, det är lagligt i vissa stater, tror inte dom tycker det är särskilt snyggt eller häftigt
Hade de haft det om de inte tyckte det var snyggt då?

Men nu gäller det ju inte bara bilar utan egentligen det mesta. Men säkert har du lite rätt också, det är ju alltid lockande att vara lite busig :D
crumpets skrev:Hade de haft det om de inte tyckte det var snyggt då?

Nja, det är ju ganska soligt i vissa stater där det är lagligt så enbart för utseendet så tror jag inte dom har det

Men nu gäller det ju inte bara bilar utan egentligen det mesta. Men säkert har du lite rätt också, det är ju alltid lockande att vara lite busig :D

Fast jag tror iaf att man hade tyckt annorlunda om det hade varit lagligt
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 20

Jag testadeatt att trycka i lite mer gas, hjä[…]

Sätta en slang på avtappningen i block[…]

Jag har fått ihop den för hand, men d&[…]

Vilken grad på slipduk rekommenderar du? […]