Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av MrTurbo
Jag skall åka och köpa diskmaskin och tv. Vilken bil skall man ta? Visst borde 245an vara större att lasta i?
Användarvisningsbild
av Variosboy
Ta 245:an! Bara faktumet att du kan åka på fullt ställ fram å tillbaks gör ju valet självklart, sen om du får åka två gånger med den gör det ju bara ännu roligare! :D
Användarvisningsbild
av MrTurbo
:D

Vi kommer vara två i bilen, någon måste ju hjälpa mig att bära.
Det gäller en vanlig fullsize diskmaskin och en 55" tv.
Bara det att lasta in det i en gammal 245 med mattsvart huv är ju en cool sak i sig... 8)
Användarvisningsbild
av Variosboy
245:an äger 855:an alla dagar i veckan, är född, uppvuxen och hade densamma 245:an som första bil!
Saknar den ännu! :D :D
Användarvisningsbild
av MrTurbo
Variosboy skrev:245:an äger 855:an alla dagar i veckan,
Nja, under rubriken "KOMFORT" äger en 245a delvis utan inredning inte något....
Användarvisningsbild
av Variosboy
Allt hänger ju på vad som är att anse som komfort, för mig är det mer komfortabelt att åka på sladd än tyst rakt fram! :twisted:
Användarvisningsbild
av MrTurbo
Variosboy skrev:Allt hänger ju på vad som är att anse som komfort, för mig är det mer komfortabelt att åka på sladd än tyst rakt fram! :twisted:
Jag e över 26, alltså vuxen, så tappat lite av det intresset... :P
Användarvisningsbild
av Variosboy
Å jag är 28 år gammal, och om vuxen är att tappa intresset för roliga saker, ja då vill i alla fall inte jag bli vuxen! :wink:
Användarvisningsbild
av MrTurbo
Variosboy skrev:Å jag är 28 år gammal, och om vuxen är att tappa intresset för roliga saker, ja då vill i alla fall inte jag bli vuxen! :wink:
Haha..

Jag svär åt "snorungar" som ligger å buskör på allmänvägar. Med inte sagt att jag tappat intresset för det
men jag undviker att "leka" vägen bland övriga trafikanter...

Där är något som är tokeri p[…]

Elpriset

Jag har sett hur mycket abonnemangskostnaden till […]

gummilist

Hade tidigare en V60 MY20 under lite mer än e[…]

Däck dimensioner

15 tums 65or har mindre diameter än 17 tums 4[…]