"Vetten: Du var ju emot censur skriver du. Men du vill censurera bort rätten till valfrihet?!? Och därtill ha mage att undra om inte användaren borde sluta hänga här!! Hoppas att du bara har en mindre bra dag idag för jag har då aldrig sett dig skriva så illa förr.. "
Ja kanske du tycker att jag skrev illa, men!!! Om någon har klagat på dåliga inlägg så är nog jag en av dom. Men jag har alltid stått upp för mitt tyckande och satt emot när det har varit nån som jag tyckt varit lite fel ute. Nej!!! Inte censurera bort någons rätt att tycka vad han vill. Men det är ALLTID fritt att läsa eller inte läsa, så det är bara att välja :-O) och om man inte orkar med det så gäller ju som vanligt att låta bli att läsa. Men som jag höll med ett annat inlägg här så är jag också för nyfiken på vad andra skriver och om jag tycker dom har fel, ja då käftar jag emot. Det har jag ALLTID gjort :mrgreen:
Jag tycker själv att detta forum sen jag hittade det för några år sen, bara har blivit bättre och bättre, ja till ockmed så att jag ibland kan tycka att vissa som jag tyckte svarade skit fån början har bättrat sej och blivit mer seriösa och det är väl ändå ditåt vi strävar :mrgreen:
Det här är garanterat Sveriges bästa Volvoforum och dessutom inte ogint mot andra frågor som handlar om andra bilmärken än Volvo, utan många får jättebra svar även på dessa frågor fast det är klart att svaren kan ibland innehålla en del pikar osv. men det är sånt man får ta.
Själv älskar jag detta forum och alla andra åsikter som kommer upp här, som nu t.ex.
Seriöst ?:-/ JA

-)
För övrigt har jag haft en bra dag idag trots att det är fredagen den 13:onde.
Och ALLA passar och har naturligtvis rätt att tycka och om han vill spärra vissa användare och det även om jag tycker det är fegt ??:-/
Sen väljer man ju alltid om man vill hänga kvar här ändå

-)