Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Nu sitter det kupévärmaruttag i bilen , tog 1.5h att montera och det som tog längst tid var att få tillbaka pluggen genom torpedväggen :)

Även en ny termostat så nu ligger tempen stadigt mellan "kl 2 och kl 3" :-)-) , tidigare pendlade den ända ner till kl 4...

Skönt med fungerande stolsvärme i -11 grader :)

/Kalle
Tomas88 skrev: Berätta gärna hur du tycker Rain Off fungerar.
Jag la på Rain off i början på September och nu börjar effekten avta så det är dags för en ny omgång. Lite mer än 2 månaders hållbarhet tycker jag är helt ok på "budgetprodukt"
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Nu har jag igång kupévärmaren i bilen, ska bli intressant att se hur länge det tar innan kupén blir varm
Bild

Stiger tempmätaren lite väl högt? (konstant fart) Kanske är det kvar någon luftficka i systemet..
Bild

/Kalle
Användarvisningsbild
av Nexus
lite sent svar men det är en sidoblinkers jag har liggandes :P
vad kan det vara för fel på min tankmätare då den aldrig är på max eller beror det på hur mycket man tankar för :lol:
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Tack det låter bra! Det stod 90 grader på termostaten, som det ska vara :)

Grammse: Kan vara så :lol: om du inte provat toppfylla :wink: I min går det i 2 liter "extra" efter pumpen slår av första gången :P
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 91
Rost vid gångjärn baklucka V60 2021

Uppdatering: Volvo vill inte ta i ärendet o[…]

Av ren nyfikenhet (alltså inget aggressivt[…]

Åtdragning vattenpump B230E

12Nm var det jag drog, provade 14Nm men våga[…]