Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

av Fred
Jag lyfter den här tråden lite eftersom jag också skulle vilja slippa se en viss användares inlägg.

Har webbis kollat upp om denna funktion är möjlig för forumet?

Mvh
/Fred
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Kontrollpanel --> Vänner & Ovänner --> Hantera Ovänner
Kod: Markera allt
Ovänner är användare som kommer att ignoreras automatiskt. Inlägg av dessa användare kommer inte att visas helt. Personliga meddelanden från ovänner tillåts fortfarande. Observera att du inte kan ignorera moderatorer eller administratörer.
av RoadRunner1
Tråkig läsning :( .Trodde JagRullar.se var fritt från sådant här trams från vuxna motorintresserade individer.Men icke uppenbart.Ett forum är ju som sagt var en plats där man delar åsikter om ett givet ämne och alla naturligtvis inte gillar alla svar och får man personliga angrepp i mail eller i poster på webbsidan borde ju moderatorerna kunna lösa detta.Alla kan inte vara vänner med alla men man kan väl skärpa sig de gånger man är inne på webbsidan.Synd om detta existerar på ett annars trevligt forum som jag upplevt det. :???:
av Fred
Det handlar om att en viss användare är omöjlig att diskutera med, som gör mig förbannad i sättet han skriver och, enligt mig, skriver saker på ett sätt som kan lura folk att tro att det är fakta när det inte är det.

Jag vill ta del av andras, och tillföra mina, erfarenheter och kunskap till forumet. När jag blir förbannad och irriterad på en persons inlägg i de trådar jag skriver i så blir det kontraproduktivt. Därför är det jättebra att jag nu slipper läsa det han skriver i framtiden och kan njuta av alla andra fantastiska medlemmars kunskaper, tankar, tips och idéer! :D

Mvh
/Fred
Användarvisningsbild
av vetten
Jag tycker att om man ogillar någon här på sidan så mycket så kan man väl "PM:a" honom om detta eller låta bli att läsa hans inlägg. Jag har svårt att tro att någons inlägg kan vara så stötande att läsa, det är ju ett fritt forum och eftersom jag är emot censur på sidor som denna eftersom det kan finnas ett litet "Guldkorn" i även dom dåliga inläggen.
Ett tips från mej är att sluta att hänga här eller att "Gilla Läget" ?:-/
av RoadRunner1
Fred skrev:Det handlar om att en viss användare är omöjlig att diskutera med, som gör mig förbannad i sättet han skriver och, enligt mig, skriver saker på ett sätt som kan lura folk att tro att det är fakta när det inte är det.

Jag vill ta del av andras, och tillföra mina, erfarenheter och kunskap till forumet. När jag blir förbannad och irriterad på en persons inlägg i de trådar jag skriver i så blir det kontraproduktivt. Därför är det jättebra att jag nu slipper läsa det han skriver i framtiden och kan njuta av alla andra fantastiska medlemmars kunskaper, tankar, tips och idéer! :D

Mvh
/Fred
Det löste sig snabbt med andra ord.Ha det gott och kör så det ryker ... eller kanske inte ha ha ... :D
av Fred
Tack för tipset Vetten...men jag tycker funktionen är utmärkt! Det finns ingen som helst anledning för mig att "sluta hänga här" bara för att jag tycker att en användare förstör. Det handlar verkligen inte om censur eftersom alla ni andra kan fortsätta läsa medlemmens inlägg...jag har bara lagt in ett filter som gör att jag slipper se det han skriver. Jag skulle aldrig få för mig att kräva av någon moderator att blockera honom, han gör inget som bryter mot forumreglerna (vad jag har sett), men jag är glad att jag slipper hamna i polemik med honom framöver, vilket jag, och många med mig, gör konstant!
av Fred
RoadRunner1 skrev:Det löste sig snabbt med andra ord.Ha det gott och kör så det ryker ... eller kanske inte ha ha ... :D
Japp, nu kan jag lägga min energi på vettiga saker istället för meningslösa diskussioner! :D
Användarvisningsbild
av SvenB
Jag tycker att det är tråkigt att man retar upp sig på personer så till den milda grad att man överväger att sluta läsa och deltaga på ett forum, som man annars tycker är bra. Jag skulle aldrig kunna tänka mig att spärra någon, jag är för nyfiken av mig. Jag skulle undra när nästa "groda" från personen skulle komma. Mitt råd till alla: Var kvar på forumet och debattera och avfärda personer som har fel.
244 - Bälte bak

- Har inte sökt på skrotar än. Ja[…]

C30 D2 Bult till remskiva gått av

Grattis! Du kommer visare ur denna upplevelsen &au[…]

ECM innehåller termineringmotståndet f[…]

installera dragkrok

+1 Köp utan elsats.