NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Två eller tre hjulbultar lyckades jag dra sönder när jag bytte till sommardäcken.
Å så är det nått slags vinande ljud från vänster fram,håller tummarna så det inte börjar att rasa på bilen köpte den beg på bilia i augusti förra året å har kört ca 3000 mil med.
behöver veta allt om vad jag har att vänta mig,för kvaliteen verkar ju inte vara alltför bra.
Hello!
Jag har en volvo v50 t5:a ,kom från bilia just, och dom hörde minsann inget vinande ljud just då,han körde typ runt kvarteret.Bokade just en tid för en trafiksäkerhetskontroll.
Bilen har bara gått 11000 mil och styrleden glappar redan......suck.
har försökt att få tag på bultarna utan resultat,borde ju vara samma bultar på deras modeller typ-
Jag behöver tips och råd om var få tag i dessa bultar.
Mvh
Johan
Glapp i styrleder är inget ovanligt... framförallt inte på en turbo-laddad framhjulsdriven bil. Det har inte mycket med dålig kvallitet att göra.
Att du dragit av två eller tre hjulbultar är mer anmärkningsvärt! Har aldrig lyckats göra det på någon bil jag ägt... Peppar peppar...
Registreringsskyltsbelysning var?

Nu har du fått många bra svar. Annars […]

AC problem V70 2016 D3

Då är det väl bara en felsökn[…]

Jag blev ganska irriterad på den där ch[…]

Volvo 740 fördelare

Det ör inte samma kabedragning. Det skiljer p[…]