Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av mr850gle
:-)-) Hei på dere gode naboer,kjøpte meg en Volvo s60 2.0 turbo gått kun 9000mil!!En fantastisk flott vogn dette her,bilen er en import fra tyskland,og i meget god stand!! :mrgreen: Tipper jeg har gjort et godt kjøp her! :) Hatt den i snart en uke nå på lørdagen!!Er det noe spesielt dere har og berette om disse flotte bilene!! :-)-)
av Tartryffel
mr850gle skrev::-)-) Hei på dere gode naboer,kjøpte meg en Volvo s60 2.0 turbo gått kun 9000mil!!En fantastisk flott vogn dette her,bilen er en import fra tyskland,og i meget god stand!! :mrgreen: Tipper jeg har gjort et godt kjøp her! :) Hatt den i snart en uke nå på lørdagen!!Er det noe spesielt dere har og berette om disse flotte bilene!! :-)-)
Inte för att låta otrevlig men det finns 197 sidor med trådar om de här bilarna - tänkte du på något mer specifikt? :)
Användarvisningsbild
av mr850gle
Tartryffel skrev:
mr850gle skrev::-)-) Hei på dere gode naboer,kjøpte meg en Volvo s60 2.0 turbo gått kun 9000mil!!En fantastisk flott vogn dette her,bilen er en import fra tyskland,og i meget god stand!! :mrgreen: Tipper jeg har gjort et godt kjøp her! :) Hatt den i snart en uke nå på lørdagen!!Er det noe spesielt dere har og berette om disse flotte bilene!! :-)-)
Inte för att låta otrevlig men det finns 197 sidor med trådar om de här bilarna - tänkte du på något mer specifikt? :)
Ja var litt kjapt ut med denne tråden,men var mest innetersert i deres erfaring med driftsikkerheten og feilmeldinger på evt motor!!Så langt er jeg meget godt fornøyd med vogna!!Vet ikke om det er forskjeller på utstyr på hvor bilen er produsert!Mener min bil er mekka sammen i belgia! ?? ;=)Jeg har alt av utstyr på bilen tipper jeg ,men har dere annen erfaring hør gjerne fra dere :-)-) :mrgreen:
Skyddskåpa till avtagbar dragkrok.

nej nej, den kommer nog inte passa V70 :oop[…]

Hej! Jag är nybörjare när det komm[…]

Dörrlås under vintern.

Hej har en v60 2019 t5 som rullat 9000 mil och int[…]

Har du bytt till en "annan" stol så[…]