Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Har hittat en "gummiplupp" där, eccy. Kommer den fram bakom handskfacket på andra sidan? :)
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Jag bände bort backspegeln och kablarna såg fina ut, hade ingen mulitmeter här så jag kunde inte kolla om det var någon ström på kablarna :???: Skruvat.se tar 325kr för en spegel med värmekontakter. Ska man ha en vanlig eller med convext glas?

Farthållaren fungerar :D Jag drog lite i kontakterna ovanför pedalerna och nu fungerar den :P Gratis reparationer är gott

V. 46 ska jag till en som ska montera ett kupéuttag.

Nästa sak att ta tag i efter detta är värmen i förarstolen, den ska fungera eftersom den finns där :roll: :wink:
Visst är det skönt med värme i stolen :)

Här kommer en bild på hur det såg ut bakom spegeln
Bild
Det står ett datum 96 07 nånting där bakom så den är inte bytt tidigare :lol:

/Kalle
Jäkla schyst bild tycker jag. :lol:
Ja, den pluppen kommer fram bakom handskfacket. Grenuttaget monterar du själv om du e "garage-händing".
Du kunde ju provat med en p-ljuslampa om du hade ström där bakom. Bara för att det oftast är spegelglaset som har gett upp så betyder inte det att det alltid ar det felet. Ska du köpa nytt så ska du ha konvext glas och inget annat. :wink: Tänds knappen till elvärmen i stolen?
Visst är det bra kvalitet på bilden :lol:

Har lånat en testmejsel så imorn ska jag kolla om det är ström i spegeln.

Ja, knappen tänds till stolsvärmen. Kan det vara slingorna som gett upp? :roll:
När du köpen nya värmedynan. Se då till att få med ca 30 "klädselkrokar". Skruva bara ur stolen. Lägg av batteriet först iom att det är airbag och grejjer i stolen. Sen sprättar du bort klädselringarna som håller tyget. Riv bort gammla dynan. Smacka ihop sen. :lol:
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 91
Nyckel till 850 1997

Jag har köpt en bil enligt rubrik och till de[…]

Volvo V40, 2014 eller 2016?

Utöver själva bilarna skulle jag ocks&ar[…]

Visa din semesterbil(d)