Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Twendor
Fin bil du har bestillt. :)
Blir virkelig en flott kjøremaskin.
Min neste bil blir en slik, men får vente en noen år.
Tror det er flere feilbrukte bilder i årets brosjyre, "koppholder mellom seter, lasteromsdeler i bagasjerom,four-c til R-design.
Volvo har en jobb å gjøre med å få fram sitt budskap: Informerte selgere som er informert om hva som selges, og kontrollerte brosjyrer, med riktige faktaopplysninger.
Vi som bryr oss om bil vil gjerne ha de riktige opplysningene på forhånd, dette for å få "perfekt nybil".
Når man virkelig ønsker en spesiell bil, ønsker man å vite hva som er de riktige opsjoner tilgjengelig. Prisavslag for endrede utstyrspakker og avglemte opsjoner til nybilen blir aldrig helt riktig.
Användarvisningsbild
av Appel
XC90_Executive skrev:Kollar man på bilderna i broschyren så har alla interiörbilderna på R-designen, Four-C knappar.

Men jag har beställt en XC60 D5 awd R-design. Har kryssat i alla tillvalen och Four-C gick inte att välja till. Men jag är inte förvånad, för man har aldrig kunnat kombinera sportchassi och Four-C på Volvo.

Dock riktigt missvisande att ha med Four-C på bilderna i katalogen.....
Vad blev det för färg?
av CAT3208
XC60 R-design er bestilt. :D :-)-)
Ønsket Four-C, men dette er ikke akseptert som valg på R-design i bestillingssystemet. Har bedt selger kontrollere. Foreløpig antydet levering er starten av februar.

:???: Hvit eller sort farge er ikke endelig bestemt.
Mistenker at ved å velge hvit så forsvinner R-design detaljene på karosseriet sølv/alu farge mot hvit Noen synspunkter ?
av CAT3208
163 HK AWD R-Design 20"
Driver support,Herregårdsvogn,Plusspakke,Teknikk m/Prem S,Dab radio, Navi, Parkeringssensorer F/B m kamera,
Produksjon i uke 4 er det jeg har fått oppgitt. :shock: ,
I og med at dette er Norge så stiger som vanlig avgiften på bilen med 12-13K NOK ved årsskifte når de nye avgiftene blir vedtatt i Norge :-(O)

For spesielt intereserte kan jo også nevnes at avgiften alene på en T6 er 605K i dag før økning. :-O)
av CAT3208
Har hatt en bestilling stående på xc60 og hadde håpet at konvertering til R-Design skulle resultere i raskere leveranse, men det ser ikke ut som om det hadde noen betydning. Bestillingen ble registret med R-Design på morgenen samme dag man åpnet for dette i Norge. Husker jeg riktig var det den 13.10.

Den informasjone jeg hadde i august var man forventet produksjons start i uke 44 men sånn ble det ikke. :(
av CAT3208
Forstår jeg deg rett med at Volvo starter prod i uke 46 :?:

Jeg har hatt en godkjent kontrakt med spesifikasjon på en xc60 siden august/september og som så fort det vile være mulig skulle konverteres til R-design, den bilen mener jeg var satt til prod uke 46. Forventning og beskjed var at prod på R-Design skulle starte uke 44. Mitt intrykk er at den bilen ikke lot seg forandre og at det ble lagt inn ny ordre.
Er det noen som kjenner til hvor lang tid i forveien kan man endre spesifikkasjon på en bil før produksjon.

Forøvrigt så har jeg akseptert og sikter meg inn på medio februar.
Användarvisningsbild
av XC90_Executive
Ja, enligt den infon jag har fått så är det v46 som gäller för R-design. Men det är väl demobilar, visningsbilar och annat då.

Jag hörde även att det skulle bli utökade produktionsplatser för XC60, för att korta leveranstiderna. Men om det redan har införts eller om det ska införas kan jag inte svara på. Men jag räknar med att jag får min i april. Så blir man iallafall inte besviken....
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 11
Drivaxel xc90 sport.

Hej, har tidigare haft en v50 med sportchassi och […]

Använder Milenco Aero till XC40. Tror att de[…]

Som titeln lyder, Köpa v60 "VEA" mo[…]

Jag skulle inte råda någon att inte ko[…]