Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

av RoadRunner1
Enligt den senaste informationen ska Volvos kommande bilar utrustas med fiberoptik i rutan som ger en bättre sikt i mörker samt en något mindre bieffekt som röntgensyn i dagsljus.Testas just nu med blandat resultat ... :D

http://ziza.ru/2009/10/16/volshebnye_ro ... afijj.html
Användarvisningsbild
av vetten
RoadRunner1 skrev:Enligt den senaste informationen ska Volvos kommande bilar utrustas med fiberoptik i rutan som ger en bättre sikt i mörker samt en något mindre bieffekt som röntgensyn i dagsljus.Testas just nu med blandat resultat ... :D

http://ziza.ru/2009/10/16/volshebnye_ro ... afijj.html

Man kan ju bli en trafikfara för mindre på dagarna då :mrgreen: med tanke på "bieffekten" :lol:
Användarvisningsbild
av Brainy
Jag tror inte indien kommer att få något f1-lopp med de där reglerna. Button kör om Massa i slutet av rakan men nej, han körde ju 115km/h!!! Det här kommer bli dryga böter ;)

Skämt å sido, med tanke på att det verkar stå publik på bron så var ju antagligen begränsningen satt för deras säkerhet. Hade Red bull sagt från början att dom ville köra i 250km/h så kanske dom hade fått krav på sig från myndigheterna att fixa ett betydligt bättre säkerhetsarrangemang?
Användarvisningsbild
av cybermunk
Ja dom e ju lite små spännande :=)
Användarvisningsbild
av tullaren
man ska ju lära barnen i tid hur olika saker ser ut på tjej o kille, :D :mrgreen: :D
Användarvisningsbild
av vetten
En konstruktör dör och kommer till himlen. Men när han kommer till Sankte Per säger denne: "Vänta nu! Du är på fel ställe! Dunsta!"
Konstruktören går ned till Helvetet och finner sig snart till rätta. Men han blir snart trött på förhållandena och börjar göra förbättringar. Innan man vet ordet av så finns det rinnande vatten, vattentoaletter, rulltrappor och till och med luftkonditionering. Konstruktören blev ganska populär.
En dag ringer Gud till Satan och frågar lite elakt: ”Så hur har du det där nere?”
Satan svarar: ”Vi har det jättebra. Vi har fått luftkonditionering, vattentoaletter och rulltrappor. Den här nya konstruktören bara hittar på nya grejor hela tiden.”
Gud svarar: ”Va? Har ni en konstruktör? Det måste vara ett misstag, han skulle aldrig ha kommit ned till dig. Skicka upp honom på en gång!”
”Ånej. Jag tycker det är bra med en konstruktör i personalen. Jag tänker behålla honom.” svarar Satan.
”Skicka hit honom eller också stämmer jag dig” hotar Gud.
”Jasså”, svarar Satan ”och var ska du få tag i en advokat?”
Användarvisningsbild
av cybermunk
Satans gudar :) den va bra..
  • 1
  • 121
  • 122
  • 123
  • 124
  • 125
  • 199
V70N Facelift Xenonlampor