Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Sharkman
Jag vet att det går minst 1 S60R i samma gröna som din i Mullsjö strax utanför Jönköping.
Sen har jag en Svart S60 som blir mer och mer R efterhand jag har råd... Bor också strax utanför Jönköping.
Men just den Flash gröna ser man inte så ofta.
Användarvisningsbild
av Sharkman
Nej, det är inte gratis att bygga om. Men jag hittade en 2.4T -01 som var kanon fin med nästan all utrustning. Svart med mörkt skinn invändigt. Lågmilare.
Hade inte råd med en R för 2 år sen och nu är jag arbetslös med hus, familj, sommarbil osv. Så jag bygger om allt eftersom och då får jag exakt som jag vill ha också.
Har trimmat med PPC osv, Bytt lite inredning som mittkonsol, ratt, R-airbag mm. Tar det i den tur jag har råd ;)
Men nån gång kanske jag byter upp några årsmodeller och då blir det nog en R från fabrik.
av matte75
runbom skrev:Jag äger en v70r från 2005. tänkte höra om det är bra eller anus att ha den som familjebil? har lite planer på att byta mot en vanlig 2,5t eller en passat. Eller ska man behålla den?

Vi kan byta bil :wink: Jag har en 05:a 2.5T

Skule behöva uppdatera mjukvara i ECM till mi[…]

Hittade felet lite längre in just innan kabla[…]

Hej, min volvo s60 t5 från 2002 med DSTC har[…]

Lyfta bilen

Går det på Volvo XC60 att använda[…]