- ons 22 mar 2006, 22:59
En ängel måste ha vaktat dig den natten......väldigt ledsen för din skull, min mor hade en liknande händelse, fast det va en stadsbuss som körde på henne bakifrån i högfart..hans ursäkt, jag såg inte henne....
Bilen blev lika mycket kvadad som din fast på ett annat håll...
Fick tillbaka bilen efter ca 3 månader..sedan dess har det bara varit elände med bilen,,,Volvo hade missat att motorn hade förflyttat sig framåt efter den hårda smällen bakifrån, sen så har lacken inte blivit detsamma.....1 månader efter det så pajades motorn pga de missade en skruv som hade lossnat från smällen i insidan av kamrem huset.....
sedan så har kopplingen också tagit skada av olyckan...listan fortsätter med färdata men det blir för mycket att skriva....samt värst av allt, detta hände för ca 1 ½ år sedan och min mor lider fortfarande av värken...så att även om det inte låter allvar så är hon skadad för livet ut, och hon vågar inte sitta bakom just den bilen,.,,
Volvo 2,4 ( 170 h) årsm. 02, 6000mil, sv-såld...sandmetalic....
Min goda råd till mor va att sälja bilen men hon trivdes så himla mycket med den samt den är i nysckick med få mil....men men....
mitt råd till dig är att sälja den och starta nya minnen med en annan volvo bil......du kommer inte bli nöjd med lacken och minnen om vad som hände dig den natten med den bilen....