Någon som minns "raset" jag hade efter att jag hade bytt turbon första gången?
Det var en stålomspunnen slang som gick sönder, som var helt ny efter turbobytet.
Iaf så hävdar säljaren av slangen att tillverkaren av den har sagt att den är hel.
Dom hävdar även att jag ställer orimliga ersättningskrav trots att jag före igårkväll inte hade ställt några ersättningskrav. Dessa var dessutom lägre än de dom påstod att jag hade ställt.
Jag får höra lögner varvat med otrevligheter varvat med total ignoration.
I alla fall så har dom sagt att tillverkaren ska ringa mig idag för att berätta att slangen är hel. Vad ska jag tro mest på? mina egna ögon då det sprutade som attan från infästningen mellan slang och slangens nippel samt det faktum att det helt slutade spruta när meken som jag lät fixa det bytte slang eller någon på en mindre hydrualfirma som ringer på uppdrag av någon som redan ljugit järnet för mig?
Ringer leverantören idag så ska jag ha deras kontaktuppgifter så meken kan ringa tillbaka till dom.
Slangsatsen kostar inte mer än 1200kr och jag begärde igår inte mer än halva verkstadsbesöket 1500/2 i kompensation, något jag inte finner som orimligt.
Störst i sverige på eftermarknadsdelar till saab, sämst i sverige på kundvård
:evil: