Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Tommy Lagerlöf
crumpets skrev:Det var en del jag inte förstod alls där, vore grymt om du kunde förklara. Vad innebär följande grejer:
-19T med 7ans vinklade avgashus (från v70r) - Vad exakt gör avgashuset? 19T = helt annan turbo?

-3" downpipe inkl 3" system med 1 simonsburk - Vad är en simonsburk? :shock: Och vad menas egentligen med downpipe?

-Chippad bränslebox från kl-racing - Vad skiljer den chippade från den ochippade? Ger mer soppa bara?

-Stum Organisk lamel med DM svänghjul. - Var sitter lamellen? Och innebär det att man bytt svänghjulet helt?

Jävla tjusig kärra hursomhelst :)
Man tackar.
Simons är ett avgas märke som säljer rör och ljuddämpare..downpipe är det rör som sitter på turbo och går ner,framrör eller vad det kallas också.
Har hört men är inte säker men när det är vinklat avgashus så blir det bättre flöde,bara nått jag har hört.
Den chippade boxen ska ge mer soppa ja.

Det är det jag kan svara på,är inte så haj på det anndra och det jag skrev men anndra ägaren har bättre koll..finns så mycket info om bilen som jag inte ens kommer ihåg. :wink:
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Fin kärra :) Snyggt med dubbla utblås :P

Passa på och byt bort regskylthållarna til jagrullar varianten vettja :wink:
Användarvisningsbild
av cybermunk
Ska det vara hållare ska den vara ren eller vad säger du Tommy.

Slänger in en fråga och hoppas att den[…]

230fk går snålt

Skulle tro det är 984 box jag har Ok, jag t[…]

Går ryckigt vid jämn lite gas

Hej! Har en Volvo V70 2009 med D4204T som har g&ar[…]

Nope, tar man BE nu så är högst[…]