Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

av Larzan
Nu en liten samvetsfråga.

Vad kostade du på bilen sist och vad kostade det sista du köpte till din kära?
Bilen nya däck 5600kr... kärestan 600kr. (bra balans eller?) :-O)
Användarvisningsbild
av Nexus
allt eller det lilla som blir över går oavkortat till bilen,har ingen kärring och lika skönt är det.Senaste fyndet ett insynsskydd för 200:- sen köpte jag ju 3 små lampor idag till knapparna för 165:-
Användarvisningsbild
av cybermunk
Ja jag säger bara en sak sista jag köpte till bilen gick på 600, på min käresta ja det e bilen :P
Snart en Mr Cap behandling för 3500:- (först drog de till med 5000:- men jag hade gjort min läxa att ringa runt så den gubben gick inte. De skämdes och gav mig ett bud 500 lägre än det näst lägsta budet).

Frun fick en ring i våras för 10000+ och en klocka för lika mycket nu i höst. Dessutom är det hon som använder bilen mest, trots att hon inte bryr sig om det är 80 eller 180 hästar under huven, och inte vet var motorn sitter.
StringerBell skrev:Snart en Mr Cap behandling för 3500:- (först drog de till med 5000:- men jag hade gjort min läxa att ringa runt så den gubben gick inte. De skämdes och gav mig ett bud 500 lägre än det näst lägsta budet).
Ursäkta om jag kapar tråden men det kändes ju som en seriös firma som kapar 30% för att nån annan är billigare. Känns som de försöker lura folk med överpris från början?
AC problem V70 2016 D3

Jag har ingen möjlighet att kunna läsa a[…]

Har du en bild på dina fälgar?

Däck dimensioner

Du har alltså sänkt den med fjädra[…]

Laddat batteriet några timmar då den b[…]