Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Rikhard
Posta en fråga för ett tag sen om att sätta v90 arm på v70:n fick all info jag behövde. Men v90 armarna e svåra att få tag på!!! Är det nån som vet om det går å sätta den nya v70 armen på den gammla v70:n ??(-98)
av thunder and lightning
Rikhard skrev:Posta en fråga för ett tag sen om att sätta v90 arm på v70:n fick all info jag behövde. Men v90 armarna e svåra att få tag på!!! Är det nån som vet om det går å sätta den nya v70 armen på den gammla v70:n ??(-98)
du kan ju åka till bilia almedal, där finns den på lager! ca 650:- olackad menn det fixar man lätt! har för mig att den på v70N är lite längre men du får väl göra som du vill...jag röstar för v90:n iaf!!
av Rikhard
Tanken var ju den att v70N armen är snyggare än v70 men klart vill jag hellre ha en v90 arm!!! men dom växer ju inte på träd. Frågade en kille som har en bildels affär, han bara skratta och sa att det är iprincip omöjligt. Nu e det ju inte det har ju faktiskt sett bilar som har det :) men det är till att leta
Användarvisningsbild
av Loner
men en v90 arm kan du ju köpa på volvo...
av Rikhard
:oops: så långt har jag inte ens tänkt :???:
av Burken
har du takvinge. tänk på att v90 armen e längre.. kan bli lite tokigt när den går i vingen annars....
av Rikhard
japp det siter en vinge på, funkar det inte då eller ??

Att sälja en bil som är problemfri, bara[…]

Hjuksprut som "äter" på f&aum[…]

Låter som glapp eller fel i givardel, byte a[…]

Testat med injection cleaner? Kompressionsprov gjo[…]