- lör 11 mar 2006, 21:38
Det är ju fortfarande upp till dig var du vill lämna in bilen, så klaga inte på priserna! lämna in den där det är rimligt pris mot vad man får för pengarna! (inte samma sam som lägsta pris)
Teemu skrev:då har det väll med dom andra omkostnaderna att göra, tänk inan du skriver nått så slipper du göra bort dig.CarMan skrev:Jag skulle personligen inte kalla göteborg för en småstad och Hallsberg för en storstad. Där är priset precis tvärtom - det skiljer på runt 2000kr på nästa service på våran bil och då är storstaden med sina hyror billigare. Så det resonemanget köper inte jag fullt ut iaf.Teemu skrev: Har inte den billigare märkesverkstaden samma kostnad för VIDA mm? Fast dom kanske får reservdelar, utrustning, lokaler mm billigare bara för att dom ger kunderna ett billigare pris? Skulle inte tro det...det var inte många här som var bra på ekonomi, det har jag insett.
vad kostar lokalhyran/m2 i storstäderna mor småstäderna?
kan man ha olika omkostnader beroende på hur stora lån man har & vilken ränta man har på dessa m.m.
tänk innan ni skriver nått.
givetvis vill alla gå mend vinst, men det är inte nån som tok okkrar, det tjänar man inget på. mer lönsamt att vara billigtg & få många kunder !!1
Det är ju fortfarande upp till dig var du vill lämna in bilen, så klaga inte på priserna! lämna in den där det är rimligt pris mot vad man får för pengarna! (inte samma sam som lägsta pris)