- tor 22 okt 2009, 12:47
Jag röstar för återinförande av "ecco-normal-sport" knappen och adaptiva funktionens avskaffande den har ju aldrig en aning om vilket jag humör jag är på i alla fall, bättre att låta föraren välja själv då.
StringerBell skrev:Håller med till 100%, speciellt på dieslarna som ju har brottar-starkt-vrid, varför inte låta lådan utnyttja detta istället för att tokvarva.Lacke skrev: Det är bara att konstantera då att Volvos automat e värdelös ekonomiskt då... eller så har dom inte lyckats nått vidare med nya motorn!Volvo måste ta sig samman och skaffa fram en mer ekonomisk programmering av Geartronic-lådan. LÅSA växlarna snabbare, VÄXLA UPP snabbare. Det verkar som ingenjörerna är livrädda för biltidningskritik av typen "icke-responsiv, ovillig automatlåda". Ingen ny hårdvara behövs egentligen (även om Powershift är bättre).
Jag röstar för återinförande av "ecco-normal-sport" knappen och adaptiva funktionens avskaffande den har ju aldrig en aning om vilket jag humör jag är på i alla fall, bättre att låta föraren välja själv då.
Friheten dog i Sverige 1967 när den fria farten försvann.
Alla vill dö unga, men helst så sent som möjligt.
Alla vill dö unga, men helst så sent som möjligt.