Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

klart som korvspad de ska va mörkaste toning man kan få tag på.
jo det kommer bli kanonsnyggt.. synd bara att jag sålt fälgarna jag målade om.
Men blir nog ett par centrumvända plåtisar bak i vinter. orginal fram.

och skuffen ja, tänkte fixa elöppning till den innan jag målar om den.
Eftersom om jag fixar elöppning behövs inte det vanliga låset nå mer, så det kommre jag lägga igen.
och det vore lite onödigt att måla den innan det och sen vara där och svetsa igen ett låshål.
Har även planer på att lacka om hela bilen. Men det får nog bli när jag är klar med allt annat isåfall.
Finns även en liten risk att jag modifierar dit dom långa baklysena. så bilen får lite finare bakdel också :wink:

Sen finns det lite rost som jag måste fixa. Men det är det inte så bråttom med då bilen är besiktad till sista maj nästa år så.
:roll:
jajjemen, bytte bort dom mot en uppsättning 15" plåtisar som jag tänkte centrumvända under sommaren men så blev det inte.
Har sproilans nya vinterdäck på 14" fälgar så ska ta och centrumvända ett par av dom och ha under vintern så får vi se vad det blir till sommaren. :wink:
Tråkigt att jag är dålig på att uppdatera.
Men så blir det när ingenting händer.

Har iaf köpt mig en uppsättning 16x6,5" plåtisar som ska centrumvändas istället.
Måste bara hitta däck till dom.
Nån som har nå vinterdäck i dimensionerna 205/55-R16 men lagom mycket mönster kvar kan väl höra av sig.

BildBevis:

Bild
16x6½ :wink:

Bild
skall centrumvändas

Måste bara hitta däck så blir det centrumvändning.
  • 1
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 42

"T.ex får du inte kallstarta motorn p&a[…]

XC70 2016

Bilen var här hemma idag. Den gick tillbaka t[…]

Om det är Polestar optimering så ers&a[…]

Antar att du har elektriskt gasspjäll, kolla […]