- sön 18 okt 2009, 22:25
bilen
s80 2,9 99-
tomatlåda såklart.
ca 15k mil på mätaren, precis bytt kamrem.
växelåda åtg nästa service
så står det i displayen i bilen. och så lyser "W" konstant. bilen är normal att köra.
denna kod har kommit för mig 2 gånger nu när batteriet laddats ur!
bilen har nämligen stått ett tag.
första gången den kom så kopplade jag in ett diagnosverktyg och pilla lite, hitta inga felkoder men felkoden försvann bara.. allt frid å fröjd..
så hade ju batterit laddats ur igen och när ja ska starta så dör allt pga att det var så lite i batterit. kopplar på laddaren och så är felkoden där igen.. denna gång verkar det försvunnit igen av sig själv. men så nu igen hade batterit laddats ur och felkoden kom som på beställning..
någon som har någon aning om vad det är??
MVH Micke
s80 2,9 99-
tomatlåda såklart.
ca 15k mil på mätaren, precis bytt kamrem.
växelåda åtg nästa service
så står det i displayen i bilen. och så lyser "W" konstant. bilen är normal att köra.
denna kod har kommit för mig 2 gånger nu när batteriet laddats ur!
bilen har nämligen stått ett tag.
första gången den kom så kopplade jag in ett diagnosverktyg och pilla lite, hitta inga felkoder men felkoden försvann bara.. allt frid å fröjd..
så hade ju batterit laddats ur igen och när ja ska starta så dör allt pga att det var så lite i batterit. kopplar på laddaren och så är felkoden där igen.. denna gång verkar det försvunnit igen av sig själv. men så nu igen hade batterit laddats ur och felkoden kom som på beställning..
någon som har någon aning om vad det är??
MVH Micke
- By Kinesvolvo