- fre 10 mar 2006, 22:57
Skador som verkstan orsaket står dom givetvis för.
har du nån gång fått bilen reparerad gratis av din mataför bara för attt det är en skada på bilen efter du varit i deras affär o handlat?
boeder skrev:quote]Ok, så om jag lämnar in min bil som gått 200 mil och får skador på den så får jag leva med det? Psykopater!!! Ok, det kanske beror just på den inställningen som många verkar ha, man får väl leva etc. Men om man skadar annans egendom, är inte det lite fel tänk. Just därför måste man parkera ytterst etc. För att inte såna psykopater som man läser om i tidningen tycker att det inte spelar någon roll & banka upp dörren på t ex. min bil. Men då kanske psykopaten tycker att det var väl inte farligt på en bil för över 350.000 kronor. Det är ju en värdslig sak och den drabbar ju inte psykopaten. Snacka om ett ego sinnat tänkande.[/quote]
Förmodligen för att det folket har stora problem,det är sådana som man får läsa om i tidningen om några år när det har hänt lite konstiga saker med diverse personer eller liknande,tyvärr är det ju så,dom flesta som är på det viset är psykopater!
Men det är skönt att höra att någon som är nöjd också orkar vara på forumet å höra allt negativt om bilarna och verkstäderna.
Skador som verkstan orsaket står dom givetvis för.
har du nån gång fått bilen reparerad gratis av din mataför bara för attt det är en skada på bilen efter du varit i deras affär o handlat?