Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av taipen
Jess, ett sådant är de. Tackar för länken :D . Kan de va detta som strular? De klickar i boxen när man trycker på dosan och larmet går på/av. Inget händer dock med centrallåset. Ska tillägga att de inte var fastskruvat utan bara sitter fast i kablarna. Kan väl knappast vara bra.
Användarvisningsbild
av taipen
De är antagligen den lilla svarta dosan i förardörren som de står VDO Comfort lock på som gett upp. Jag har pratat med en bilmekaniker idag och han är övertygad om att de är den som inte fungerar som den ska. Återkommer efter helgen då jag demonterat och provat om de ligger till så.
Användarvisningsbild
av taipen
Jess de var den lilla svarta som gett upp. Klickade fint i dosan när man tryckte men ingen spänning ut därför fallerade centrallåset.
taipen skrev:De är antagligen den lilla svarta dosan i förardörren som de står VDO Comfort lock på som gett upp. Jag har pratat med en bilmekaniker idag och han är övertygad om att de är den som inte fungerar som den ska. Återkommer efter helgen då jag demonterat och provat om de ligger till så.

Vet inte vad de är värda och vad man ska[…]

VOC Service

2G/3G-näten har precis stängts ner i dit[…]

Har en 2022:a, levererad december -21, sedan i mar[…]

En dämpare låter grymt när den &ou[…]