Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

av volven
Nå er jeg i ferd med å gjøre comeback som bud. Trenger en budbil og ser for meg en bil i underkant av 150 000,-
Jeg ser for meg at jeg trenger en budbil som kan frakte opp til en pall med pakker over ulent terreng.

Men å velge budbil, blir som å velge sjokolade når jeg var 5 år, hvem skal jeg velge?? :)

Kom med noen tips a, naboer :)
Användarvisningsbild
av Fisch
Ska du bara köra en pall eller två låga pallar så tycker jag att du ska titta på en Ford Transit Connect. Har själv åkt omkring som bud med en sådan och de är riktigt bra för sitt ändamål. De kan lasta mycket, är starka, hyfsad driftekonomi och driftsäkra.
av volven
Fisch skrev:Ska du bara köra en pall eller två låga pallar så tycker jag att du ska titta på en Ford Transit Connect. Har själv åkt omkring som bud med en sådan och de är riktigt bra för sitt ändamål. De kan lasta mycket, är starka, hyfsad driftekonomi och driftsäkra.
Kunne vært interessant det, har ligget litt i brakk det siste, men er tilbake igjen nå :) Skal granske denne litt nærmere, takker :)

Där är något som är tokeri p[…]

Elpriset

Jag har sett hur mycket abonnemangskostnaden till […]

gummilist

Hade tidigare en V60 MY20 under lite mer än e[…]

Däck dimensioner

15 tums 65or har mindre diameter än 17 tums 4[…]