- lör 03 okt 2009, 09:31
Sä här säger xenonkungen när jag skrev om jag borde vara orolig för mina konverterad halvljus:
Hej,
Sedan S40/V50 kom ut har vi sålt kit till dem.
För ungefär 2-3 veckor sedan kunde vi någorlunda säkert konstatera att 1st S40 och 1st V50
fått problem, i V50 bilen gick torkarmotorn. Sedan har jag läst om en annan V50 på något
forum, förmodligen det du hänvisar till om torkarproblem.
Om du behöver vara orolig för detta får du bedöma själv. För dagen är inte frågan av högsta
vikt för vår del, man får beakta antalet kit/bilar och de som fått problem (kända fall 2st för vår del).
Skulle en tydligare tendens uppkomma så stoppar vi all försäljning till S40/V50, såsom vi gjort
för Peugeot 407 som har samma problem men med påtaglig risk.
Canbus ballasten i sig är inte boven i dramat.
Hej,
Sedan S40/V50 kom ut har vi sålt kit till dem.
För ungefär 2-3 veckor sedan kunde vi någorlunda säkert konstatera att 1st S40 och 1st V50
fått problem, i V50 bilen gick torkarmotorn. Sedan har jag läst om en annan V50 på något
forum, förmodligen det du hänvisar till om torkarproblem.
Om du behöver vara orolig för detta får du bedöma själv. För dagen är inte frågan av högsta
vikt för vår del, man får beakta antalet kit/bilar och de som fått problem (kända fall 2st för vår del).
Skulle en tydligare tendens uppkomma så stoppar vi all försäljning till S40/V50, såsom vi gjort
för Peugeot 407 som har samma problem men med påtaglig risk.
Canbus ballasten i sig är inte boven i dramat.