Bilvård, lackering, däck, fälgar, styling och väghållning diskuterar vi här…

Moderator: Moderatorer

av _hagitch_
Passade inte på en s60 :shock:
Användarvisningsbild
av Loner
faller inte alls mig i smaken....
Användarvisningsbild
av Danneman
:shock: omg!!! vill du höra min personliga åsikt?
Det va det värsta jag sett!
Men som jag alltid säger: Smaken e som baken :)
Huvudsaken är ju att DU tycker den e snygg!
av Molle
:D :D

Visste att jag skulle få dom reaktionerna.. :D

Jag har bara lagt på vingen på luckan. Den kommer nog på senare, men efter sportpaket osv är på. Nu ser det bara löjligt ut när resten av bilen är original.
Användarvisningsbild
av Bosa
Jag tycker ju förstås att om man nu ska på med vinge a'la Fast n' the Furious så ska resten gå i samma stuk men du kanske ska på med plast framöver? Som det ser ut nu så ser det bara malplacerat ut i mina ögon vilket gör det lite "töntigt"...

Men som sagt ska du fixa resten så är det säkert en bra början...
Användarvisningsbild
av Bosa
Du är förresten inte ensamen om frukostbord på bakluckan, här har du kusses ex.

Bild
av Molle
Bosa skrev:Jag tycker ju förstås att om man nu ska på med vinge a'la Fast n' the Furious så ska resten gå i samma stuk men du kanske ska på med plast framöver? Som det ser ut nu så ser det bara malplacerat ut i mina ögon vilket gör det lite "töntigt"...

Men som sagt ska du fixa resten så är det säkert en bra början...
Molle skrev:Jag har bara lagt på vingen på luckan. Den kommer nog på senare, men efter sportpaket osv är på. Nu ser det bara löjligt ut när resten av bilen är original.
:wink:
av Perra N
För att kunna få en sån vinge att passa på en vanlig personbil krävs nog ett radikalt kjolpaket. Annars ser det ut som bakluckan rymt från en tävlingsbana! :wink:
av 850
Hej!
Du ville ha en åsikt och här kommer den.....hur i h...... kan man sätta på en sådan på bilen,det är det värsta jag sätt,du har ju förstört hela bilen :(

Det är iallafall min åsikt.

/850
Volvo 945 STARTAR EJ

Jag hade problem med lambdasond i ett halvår[…]

Precis! Man kan hävda att det är kö[…]

När jag släpper upp bromspedalen knarrar[…]

XC70 2016

Vi har just en XC70 från 2016 på g&ari[…]