Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av 2komma4T
Hej
Jag har blivit sugen på att köpa kromade ringar att sätta runt mätarna på min v70 -02.
Kruxet är bara det att jag inte alls vet hur jag ska få dit dom ??:-/
Är det svårt att komma åt mätarna, jag är som ni förstår nybörjare på området och skulle
verkligen uppskatta en så utförlig beskrivning som möjligt av detta.
tack på förhand/ Martin
av S.t.r.a.n.D
Där få han bara reda på hur man får loss instrumenthuset ur bilen.
Men för att forsätta då när du sitter inne vid köksbordet(el dylikt).
Det är MYCKET enkelt kan jag lova. Plastglaset sitter bara fast med krokar eller vad man ska kalla dem, du ser garanterat hur det ser ut och hur du får loss dem.
Sen är det väl bara limning som gäller, det är väl så de monteras??

Om du vill vara überöverförsiktig så gör du som det står i länken att koppla bort batteriet och vänta 10min. Vill du bara vara överförsiktig kopplar du bort batteriet och skiter i att vänta. Men det går lika bra att ha batteriet ikopplat. Senaste 4 gångerna jag haft loss DIM har jag inte kopplat loss batteriet och aldrig haft några problem. Bara ge faan att sätta nyckeln i tändsningslåset.
Jag tar ju inte på mig ifall något går fel utan att du kopplat bort batteriet men som sagt JAG gör det inte och kommer inte heller göra det i framtiden.
Skyddskåpa till avtagbar dragkrok.

Menar du den som man sätter i delen som sit[…]

Dörrlås under vintern.

Hej, Har en XC60 B5 som rullat 3000 mil, års[…]

Bakre länkarmsbussning

Eller så monterar man POWERFLEX (PFR19-191[…]

Köpa Autoplugin Therminal

@RobinH , Hej Robin, jag vill gärna köp[…]