NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av mibben
Hej alla,
är ny här och skulle behöva lite tips från er.
Går i planerna på att köpa en V50 T5 awd- 05, där priset är 125 000, den är i välvårdat skick, 13020 mil, har sollucka, webasto och sedvanlig utrustning. Så, är det ett ok pris? Har läst här på forumet att man ska köpa från 2007, men jag har inte de pengarna och vill ju verkligen ha en sån! Vad ska man kolla extra på? Den har en tidigare ägare, som servat den på Volvo sen ny.
Tacksam för alla tips och idéer!
Senast redigerad av 1 Tomas88, redigerad totalt 0 gånger. Anledning: Förtydligade rubriken.
av LasseRe
Teknikens värld i samarbete med KVD har en värderingstjänst på internet som verkar vara riktigt bra. Kolla på: http://www.teknikensvarld.se/bilpriser/
av lyback
Köp! ... har en 05 awd själv hade en 855 awd innan och jag ångrar inte köpet, är en underbar bil.Har summum paket med just sollucka å webasto den blir kanon till vintern, provkörde den i morse å den värmde på bra fort både motor å kupe'.mvh Tommy
Användarvisningsbild
av mibben
Det blev en V50 T5 -07, ingen awd -
hittade ingen V50 T5 awd som jag blev "så-där-entusiastisk" för att köpa, såå...tja - klarar mig kanske utan awd..
Användarvisningsbild
av opA
Bild ??? :)
Användarvisningsbild
av mibben
Tackar!
Jodå, visst finns en liten bild - ska ta fler sen när jag specat upp bilen lite..nya fälgar o sånt :)

(hmm... lägger bilden i min profil)... gick inte heller, hmm...måste förminska den - återkommer!
Elpriset

Vattenfall, 2023 sänkt till 16A, 2585kr 20[…]

Finns ju inget att spola på en manuell l&ari[…]

Registreringsskyltsbelysning var?

Nu har du fått många bra svar. Annars […]

AC problem V70 2016 D3

Då är det väl bara en felsökn[…]