Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av buddha88
Nu e Touringkjolarna testmonterade, ser fint ut me lack innom en snar framtid :D Kommer mer bilder snart! :-)-)
Användarvisningsbild
av Nexus
ska du formsåga stänkskydden eller skippa de helt? stänkskydd är guld värt för slippa få kjolarna sönder blästrade.
Snygg jagrullar dekal förästen. hur fan stavar man till förästen? :oops: :roll:

med begränsad ekonomi så blir det inte så mycket lull lull på min bil,men många planer finns, kan ju inte åka "XC" resten av livet,ner måste den :mrgreen:
Användarvisningsbild
av buddha88
Grammse skrev:ska du formsåga stänkskydden eller skippa de helt? stänkskydd är guld värt för slippa få kjolarna sönder blästrade.
Snygg jagrullar dekal förästen. hur fan stavar man till förästen? :oops: :roll:

med begränsad ekonomi så blir det inte så mycket lull lull på min bil,men många planer finns, kan ju inte åka "XC" resten av livet,ner måste den :mrgreen:
Dom e formsågade, gjorde d i helgen, V42 ska man få lack på kjolarna o stötfångarn :-)-) sen ska stänkarna lackas i samma färg me, hoppas lacken blir bra på stöten för andra gången, man har inte råd o lägga ut på bilen fast man vill när man e "mellan 2 jobb" :)
Användarvisningsbild
av Nexus
min personliga åsikt är att det skulle vara snyggare med röda bromsar (RO)
ska du ha stänk bak oxå eller bara fram?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 52
230fk går snålt

Okej men något måste känna av hur[…]

Spolarmotor fram

Hur byter man spolarmotorn fram på s40 sedan[…]

Ny stereo i min s40 2004

Tack för svaren, nu bara att installera.

Motorbyte Volvo 240

Väldigt snygg lyft!