Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av lilleman
bjompa skrev:lilleman: Njaoo, han vart bara 57 år, han har alltid trimmat å skruvat på allt som kommit i vägen för honom. Han har till å me skruvat, trimmat å sänkt kompet på gräsklipparen så han knappt kunde dra igång den. ( han vägrade köpa en ny, när den inte ville funka mer. )

eccy243: Tackar, va är de som är så speciellt me dom där fälgarna då?
57 år stackare som inte fick bli äldre
hade han oxå cancer verkar som
om de flesta går bort av det :evil:

mvh/Roger
Användarvisningsbild
av bjompa
Nja, han hade tydligen tumörer fick vi reda på efter obduktionen, men de va av andra anledningar, inget man behöver ta så här öppet.
Fanns ju anledningar till att de blev som de blev.
Användarvisningsbild
av lilleman
bjompa skrev:Nja, han hade tydligen tumörer fick vi reda på efter obduktionen, men de va av andra anledningar, inget man behöver ta så här öppet.
Fanns ju anledningar till att de blev som de blev.
det är tur man inte vet sitt öde.
det är en jäkla tjusig bil i alla fall :)
vårda den ömt :P

mvh/Roger
Användarvisningsbild
av bjompa
Nystylad å fin...

Bild

Har fixat lite rost på huven oxå.
De va en del sprutspackel som man va tvungen att komma igenom innan man hittade plåten men de löste sej iaf, så nu är huven rostfri iaf.
Nu är de bara resten kvar....

Blir att köpa en ny baklucka då den som sitter på är rätt rutten i nedre kant innanför.
Sen blir de en ny sparklåda på ena sidan, men detta kommer nog inte ske i så rask takt men va gör de?
Användarvisningsbild
av bjompa
~Kalle~ skrev:Fin bil det där. Bättre blir det :)

Tackar, jo de är väl meningen iaf.
Tomas88 skrev:Helt klart en fin bil.
Tackar.

Glömde nämna de att takräcket som ja slängt på är ju inte att leka me, riktigt tjusigt å så är de volvo orginal. :-)-)
Användarvisningsbild
av cybermunk
Lastkorgar e bra grejor :D om man tröttnar på tanten eller ungarna om man har sånna :P
Användarvisningsbild
av bjompa
cybermunk skrev:Lastkorgar e bra grejor :D om man tröttnar på tanten eller ungarna om man har sånna :P

Haha, jo ja har båda delarna så de är bara packa å dra om man så vill.

Ståhl skrev:den ser inte mycket ut för världen, men gud om jag hade haft pengar så hade jag köpt den av dig :wink:
Nej de är sant, å hade du haft pengar så hade du fått behålla dom ;)
740 som krånglar

Har röktestat motorn och det finns INGA luft[…]

Det verkar vara förnuftiga beslut, säk[…]

Då känns det mycket lugnare, har t&au[…]

Dolda Vinkeln...

Jag svara mig själv här.... efter att ha[…]