Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av cybermunk
Eller i alla fall se ett ansikte :D
Användarvisningsbild
av Nexus
cubermunk dax byta glasögon?
Ursäkta angelica att jag lägger upp en bild men du har inget skämmas för :wink:
Bild
Användarvisningsbild
av cybermunk
Får tugga i mig det jag skrivit :D (S) (S)
Användarvisningsbild
av Mini_ice
Tycker ockå det är dags med lite stripp bilder! (och då menar jag BILEN inget annat) Borde gå fort att riva värre att plocka i allt igen..

Vad kör du med för grejer, vanliga eller ev sponsring??
Användarvisningsbild
av Stylingbruden
Mini_ice skrev:Tycker ockå det är dags med lite stripp bilder! (och då menar jag BILEN inget annat) Borde gå fort att riva värre att plocka i allt igen..

Vad kör du med för grejer, vanliga eller ev sponsring??
Ursäkta att jag varit lite "off" den senaste tiden.. Sonen tar en hel del tid om man säger så.. :)
Det som händer med bilen i vinter får ni se tids nog. Idag rullar jag med bilen då jag vill ta mej dit jag vill.
Ska bland annat en sväng till Jönköping inom kort.
Jag kör med lite sponsring, men jag satsar på att göra så mycket som möjligt ur egen ficka med då jag vill visa att jag kan och vill utan sponsorer också.

Är ju rätt svårt att få tag på sponsorer i dessa kassa tider.
Hon ska vara klar till den 8/5 i alla fall. Hoppas även hon är klar till Elmia. :)
Bilder på bilen och lite så hittar ni inom kort. Ska ut o leka med kameran en sista gång innan förvandligen.. :)
Och grabbar! Det gör inget om ni pratar snusk o så.. Har ni glömt det ni snackar ju med en lastbilschaufförinna ^^
Användarvisningsbild
av Tallen
Haha.... kul väntar på najs resultat då!! så du menar att du är härdad alltså haha helt rätt!! 8)
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 17
Shims under "bladfjäder"

På Sweedspeed är det några som by[…]

Kör Ctek Njord med lastbalansering

Två lambdasonder på 65k / 26år, […]

Tjosan! Gammal tråd med aktuellt problem. Al[…]