Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av hakank
Skönt att jag inte är ensam :D
(Fast det hade ju varit praktiskt om det varit tvärtom)

Hur vet du att min bil rullar just nu förresten? (förutom att den heter Volvo då) :-)

/Håkan
Användarvisningsbild
av wissel
:D :D
Om skrotet har stannat brukar tonläget låta mera " intensivt" i eventuella drågor.... :-O)
av J.F.S
Alucinor skrev:Hittade denna firma också: http://www.atech2.com

Även dom renoverar gamla spjällhus med uppdaterad elektronik.
2 års garanti...

Nu ska man kanske inte måla fan på väggen och det är inte lätt med ett nytt språk men språkbruket på sidan får iaf mig att fundera en extra gång på seriositeten hos företaget. Man kan faktiskt hyra tex en högskolestudent att gå igenom sina texter om man inte vill betala ett företag för att göra jobbet.

De kanske är superduktiga och superseriösa, det är bara min personliga reflektion.
wissel skrev:Kollade deras annons, det är nya spjäll men av den KASSA sorten, kolla etiketten = Vit. Skall du köpa spjäll skall det vara GUL etikett och inget annat......bara ett litet tips. Du kommer rätt snart att få byta dessa spjäll igen om du handlar detta.
:D
Har den med gul etikett monterad nu. Fungerar inte mycket bättre den...
" Har den med gul etikett monterad nu. Fungerar inte mycket bättre den...
Alucinor
"
Om dom laddat mjukvaran riktigt så tror jag faktiskt att det är något annat fel, typ LMM eller Lamdan !!!!!!
Kan du titta ner i spjället ? Är det skitigt ?
Nya felkoder vore fullt i faen, har du någon kompis som kan hjälpa dig ?
Freddie
Bakre länkarmsbussning

Eller så monterar man POWERFLEX (PFR19-191[…]

Köpa Autoplugin Therminal

@RobinH , Hej Robin, jag vill gärna köp[…]

Hjullagerproblemer

Lossar man länkarmen eller tar loss styrspind[…]

Doktorns 945 ltt -97

Aha, okej! Ja för annars går gängo[…]