Forum för ekonomiska frågor som rör volvoägandet, t.ex. försäkringar, garantier, trygghet, verkstäder, lån et.c.

Moderator: Moderatorer

av Skauningen
Mailade spoiler.se angående en bakaddon till min s60 2.5T-05 som handlade om deras bakaddon på hemsidan med uttag för dubbla blås. Då jag inte får svar på nästan 1v ringer jag istället och förklarar att jag vill ha bakaddon på bilden till en 2005 års s60.
Han har ingen hemma utan fick beställa,när jag hämtar den frågar jag hur den monteras inte vet jag säger han.Du får nog limma den ovanpå originalet.Funkar inte säger jag men han envisas att det passar.Äker direkt till lackeraren som även skall montera den, som då säger till mig att den passar bara upp till 04 ringer snubben på spoiler och påpekar detta då han säger att jag aldrig frågat om den passar.
Nu kräver jag pengar tillbaka av honom för fel lev, blir riktigt förrbannad för att han inte tar tillbaka den. Efter många och långa disk samt en hel del svordommar tar han tillbaka den men med en förlust för mig på 800 bagis.

Kör därifrån förrbannad som fan och skriker genom rutan hur jag kännde mig dvs en massa svordomar
Det visar sig att han inte har någonsom helst koll alls på vad han säljer då det mer är en hobby för honom.
snacka om att man känner sig lurad.Han känns väldigt oseriös,alla som har lite koll om S60 vet att dom ändrade mycket på 05 års modell :evil: :evil: :evil: :evil:
Användarvisningsbild
av camaro69
Varför ska du ta en förlust på 800 kronor?

Anmäl företaget snarast till ARN.

En sån där oseriös firma ska alla varnas för.
av Lövet
Varför skulle den bara passa på en -04?
Senast redigerad av 1 Lövet, redigerad totalt 0 gånger.

Jag har gett bilen ledigt idag, schysst eller hur?[…]

Larm går v70 -07

:-D Movement skulle jag gissa på, verkar g&[…]

Verkar stämma bra det. Fick just en notis om […]

Okej, ska testa det