Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av dalldall
ja då har man lämnat 745 träsket för en framhjulsdriven bil! köpte en defekt 855 idag, än så länge har jag kommit fram till att toppackningen o kylaren e dåliga. men det kommer väl mer! kommer mer info snart. kanske fel forum för denna tråd! ändra det isåfall tack!
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Jag kan flytta tråden till Garaget- delen av forumet om du vill?
Användarvisningsbild
av Tomas88
Vill du ha bilder som syns direkt utan att man behöver klicka så välj koden i rutan "Hotlink för forum (alt. 1)" och klistra in.
av dalldall
då har man beställt toppackning o ventiltätningar på skruvat.se! första gången för mig där, fan vad billigt! hoppas bara kvaliten är bra??! var o köpte en kylare på skroten idag med. än så länge bara packning o kylare som är märkbart sönder, fick planat toppen med i veckan, den var vriden i ena ändan! hoppas det räcker med dessa saker, sprickor verkar vara ovanliga efter vad jag läst här! hoppas bara att bilen funkar i övrigt! lite nervöst att köpa en bil utan att ha provat den!! laga lite rost i framskärmarna och en rejäl polering av RÖD lack så blir det riktigt fin! bilen har gått ca 44000 mil, men motorn ca 21000 så den borde hänga med ett tag till. fick ge 2500 för bilen bes till mars o skatt ett halvår till, så ganska billigt med andra ord, kvitto på ca 30000 kr dom senaste 4 åren!!!! helt sjukt! 3 ägare. bilder kommer!

Slänger in en fråga och hoppas att den […]

Fel centerhögtalare?

Hej! När jag hämtade ut min V60 recharg[…]

V70 2,5T 1998 Båda mina framfjädrar tar[…]

Hej! Jag funderar på att byta maskin i min […]