Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

av nyvolvo
Återkommer med mer info och eventuellt några bilder när det är installerat osv.

Beställde ett kit 35w standard h7 och ett kit 55w till helljusen :)

Några fler som har beställt därifrån :)
Jag beställde ifrån de förra året i November, 35w h1 4300K med extra lampor.
Fick beställningen levererad av DHL till dörren så det tycker jag funkade perfekt :) Dock åkte jag på och fick betala tullavgift, men det var inte så stor kostnad.

Dock fick jag ändå ta en tur till Xenonkungen i Kungsbacka och köpa förlängningskablar till extraljusen pga placering av ballasterna.

Men jag är helnöjd :)
Senast redigerad av 1 nypa00, redigerad totalt 0 gånger.
Jag betällde därifrån för 3 veckor sedan, först ett paket och efter en vecka ett paket till. Leveransen gick väldigt snabbt, 5 dagar från kina och paketen kom som sagt till dörren med dhl.
Jag beställde först ett paket för att se hur bra de funka, och efter jag monterat xenon i halvljuset kunde jag inte motstå från att ha det i helljuset oxå. På mitt paket skrev det att varan inte va värd mer än 19,87 dollar så jag slapp tullavgiften som ligger på 20 dollar.
Garanterar att du kommer bli nöjd och glöm inte att lägga upp bilder när du monterat det!
Det va därför jag snabbt beställde ett kitt till helljuset oxå.
Bild
halvljus
Bild
helljus.

Blev kanon nöjd, väntar nu bara på snön för att se om de blir någon stor skillnad då mot halogen :wink:
Tompa R skrev:Det va därför jag snabbt beställde ett kitt till helljuset oxå.Bilder...
Blev kanon nöjd, väntar nu bara på snön för att se om de blir någon stor skillnad då mot halogen :wink:

Det kan jag lova att det blir,hade en s70 förut som jag slängde på ett xenon kit på till vintern,jisses vad jäkla gött det var :)

Där är något som är tokeri p[…]

Elpriset

Jag har sett hur mycket abonnemangskostnaden till […]

gummilist

Hade tidigare en V60 MY20 under lite mer än e[…]

Däck dimensioner

15 tums 65or har mindre diameter än 17 tums 4[…]